Jeśli chcesz dotrzeć ze swoją ofertą, którą masz na stronie internetowej  do potencjalnych klientów poprzez najpopularniejszą wyszukiwarkę Google – to masz dwa wyjścia:

  1. Wyniki naturalne w wyszukiwarce.
  2. Płatne linki dzięki systemowi Google Ads.

Co odróżnia te dwa rozwiązania?

Cecha Naturalne wyniki w Google Google Ads – reklama w wyszukiwarce
Ruch Działa 24 godziny na dobę. Działa tylko kiedy jest potrzebne.
Koszt pozyskania
odwiedzającego www
Teoretycznie zerowy.
Chyba, że korzystasz z usług pozycjonowania.
Płacisz tylko gdy użytkownik wejdzie na
na Twoją stronę. Koszty kliknięcia
wahają się od kilkudziesięciu groszy
do nawet kilkunastu złotych.
Wszystko zależy od konkurencyjności,
branży, popularności.
Czas wdrożenia Ciężki do oszacowania. Zależy od branży i konkurencyjności. Praktycznie natychmiastowy efekt.
Reklama w kilka chwil po uruchomianiu.

Google Ads może kierować ruch na
Twoją stronę w kilka chwil po uruchomianiu
nowej witryny internetowej.

Ile kosztuje Google Ads?

Najpopularniejszym modelem rozliczeń z Google za reklamę w wyszukiwarce jest płatność za kliknięcia (ang. CPCcost per click ). Co oznacza, że ponosimy koszty wyłącznie w chwili gdy reklama w wyszukiwarce pozyska dla użytkownika gdy odwiedzi naszą stronę www. To czy zainteresujemy użytkownika naszą ofertą zależy już od nas.

Co wchodzi w skład Google Ads?

Google Ads to nie tylko reklama w wyszukiwarce, chociaż od tego należałoby zacząć. Popularne na cały świecie adsy od Googla przez lata mocno się rozwijają i oferują coraz więcej form.

  • reklama w wyszukiwarce Google,
  • reklama produktów sklepów internetowych w wynikach wyszukiwania,
  • reklama w postaci wideo wyświetlana na platformie Youtube przed wideo lub w trakcie odtwarzania,
  • reklama tekstowa wyświetlana na stroną partnerów google, którzy należą do programu Google Adsense,
  • reklama obrazkowa wyświetlana na stroną partnerów google, którzy należą do programu Google Adsense.

Jak można kierować reklamę google?

Istniej olbrzymia możliwość targetowania Googlowych reklama. Możemy naszą reklamę ograniczyć do określonego obszaru lub płci czy grupy wiekowej. Nasze reklamy mogą docierać do osób o konkretnych zainteresowaniach.

Przykładowo Pani Zosia prowadzi zakład kosmetyczny w mieście Nysa. Reklama jej usług może być kierowana tylko do osób znajdujących się w Nysie lub promieniu kilku km od Nysy, a odbiorcami mogą być wyłącznie kobiety w określonym przedziale wiekowym.

System Google Ads kiedyś nazywał się Google Adwords i przez wiele lat mocno ewoluował – co w sumie nadal ma miejsce.

Jak zacząć z Google Ads?

Chcesz dowiedzieć się więcej o reklamie w Google? Skontaktuj się z nami rafal@1vision.pl lub telefonicznie 605 780 340.

Pomożemy zaistnieć Twojej firmie w internecie.